[صفحه اصلی ]   [Archive] [ English ]  
:: درباره نشريه :: آخرين شماره :: تمام شماره‌ها :: جستجو :: ثبت نام :: ارسال مقاله :: تماس با ما :: :: :: :: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
اطلاعات نشریه::
آرشیو مجله و مقالات::
برای نویسندگان::
برای داوران::
ثبت نام و اشتراک::
تماس با ما::
تسهیلات پایگاه::
::
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
:: View This Issue in Alternative Language Export Journal XML Articles RSS دوره 11، شماره 3 - ( پاییز 1401، شماره 42 1401 ) ::
برگشت به فهرست نسخه ها
XML مقایسه اثربخشی طرحواره درمانی معنویت‌محور و درمان هیجان‌مدار مبتنی بر آسیب دلبستگی، بر افسردگی و رفتار خودآسیبی زنان آسیب‌دیده از پیمان‌شکنی همسر ص. 17-5
[English Abstract] فریبا قاسمی نژاد راینی ، محسن گل پرور ، اصغر آقایی
چکیده (415 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (387 دریافت)  
XML تحلیل معادلات ساختاری در بررسی تاثیر مولفه‌های حمایت اجتماعی در تبیین نگرش به اهدای عضو (مورد مطالعه: دارندگان کارت اهدای عضو ساکن استان‌های شمال غرب ایران، 1398) ص. 26-18
[English Abstract] لطفعلی خانی ، منصور حقیقتیان ، مظفر غفاری
چکیده (435 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (418 دریافت)  
XML بررسی میزان آگاهی، نوع نگرش و رفتار دانش‌آموزان دختر تیزهوش شهر کرمان از دوران قاعدگی ص. 45-36
[English Abstract] الهه آذربهرام ، سوده مقصودی
چکیده (443 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (413 دریافت)  
XML اثربخشی آموزش مهارت‌‌های زندگی بر سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان پسر با کم‌توانی ذهنی ص. 55-46
[English Abstract] مرضیه نامورنژاد ، قربان همتی علمدارلو
چکیده (573 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (406 دریافت)  
XML تعیین همبستگی رفتارهای خودآسیب‌‌رسان با عملکرد خانواده و کژتنظیمی هیجان در دختران نوجوان دبیرستانی در سال 1398 3
[English Abstract] الهام مستشاری ، امیرهوشنگ مهریار ، نادره سهرابی ، حجت الله جاویدی
چکیده (488 مشاهده)   |   متن کامل (PDF) (469 دریافت)  
اصلاحیه مقالات فصلنامه مددکاری‌ اجتماعی دوره 11، شماره 1 - ( بهار 1401، شماره 40) به شرح زیر می‌باشد. در مقاله با عنوان "اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر اهمال‌کاری تحصیلی دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهرستان بوکان" وابستگی و اطلاعات نویسنده سوم به این صورت صحیح است: عدنان حسینی: استادیار، گروه علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، تهران، ایران. Adnan Hosseini: Assistant Professor, Department of Educational Sciences, Farhangian University, Tehran, Iran. adnan1671@cfu.ac.ir
برگشت به فهرست نسخه ها
Export as: HTML | XML | RSS
Quarterly Journal of Social Work
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 38 queries by YEKTAWEB 4645