Journal archive for Google Scholar Robot!
Quarterly Journal of Social Work
فصلنامه علمی پژوهشی مددکاری اجتماعی
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles
Volume 7, Number 3 (2018-12)
Students Awareness About Puberty Changes and Their Relationship with Attitude Towards Social Harm
میزان آشنایی دانشآموزان با تحولات بلوغ و رابطه آن با نگرش به آسیب اجتماعی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Role of Individual and Contextual Characteristics in Predicting Resilience Among Child/Teens Living at Family-Like Community Centers
نقش عوامل فردی و بافتی در پیشبینی تابآوری کودکان و نوجوانان مراکز شبه خانواده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
The Relationship Between Personality Traits and Psychological Capital with the Mediation of Body Language in University Students
رابطه بین مولفههای شخصیت و سرمایه روانشناختی با میانجیگری زبان بدن در دانشجویان
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Providing a Causal Model for Perceptions of Emotional Climate and Flexibility of Family with Academic Dishonesty: The Mediating Role of Academic Self-Efficacy
ارائه مدل علی ادراک از جو عاطفی و انعطافپذیری خانواده با تقلب تحصیلی: نقش میانجیگری خودکارآمدی تحصیلی
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Study of Quality of Remarriage After Divorce Grounded Theory Method
مطالعه کیفیت ازدواج مجدد پس از طلاق رویکرد داده بنیاد
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Compare Effectiveness of Positive Mindfulness Therapy, Mindfulness-Based Cognitive Therapy and Cognitive-Behavioral Therapy on Social Anxiety and Communication Skills of Female Students with Depression
مقایسه اثربخشی درمان ذهنآگاهی مثبت محور، شناخت درمانی مبتنی بر ذهنآگاهی و درمان شناختی رفتاری بر اضطراب اجتماعی و مهارتهای ارتباطی دانشآموزان دختر افسرده
|
[Abstract-FA]
|
[Abstract-EN]
|
[PDF-FA]
|
[XML]
|
Home
|
All volumes
|
All issues
|
All articles